Darmowa dostawa przy zakupach powyżej kwoty 199,99 zł
Kto jest administratorem Twoich danych? My, czyli Recman sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach, numer KRS 298409. KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
Ostatnio dodane
Nie masz produktów w koszyku.
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA". Możesz również sprawdzić dostępność produktu w wybranym salonie stacjonarnym, klikając na przycisk "Sprawdź dostępność w salonie".
Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę “Jak się mierzyć” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze np. koszuli kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę rozmiarową powiązaną z danym produktem, gdyż mogą być one różne w zależności od rodzaju, a nawet modelu produktu. Dla ułatwienia pod każdą tabelą rozmiarową zamieściliśmy także krótką instrukcję, jak dobrze wymierzyć poszczególne części ciała oraz jak mierzymy dany produkt. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym stylistą, który pomoże ci dobrać odpowiedni rozmiar. Możesz to uczynić na każdym etapie zakupów poprzez Live Chat dostępny w prawym dolnym rogu strony.
Aby ułatwić Ci zakupy na każdym etapie - pomóc Ci w doborze stroju do określonej okazji, doborze rozmiaru, wybraniu stylizacji - uruchomiliśmy Live Chat, dzięki któremu możesz kontaktować się z naszym stylistą zawsze, gdy masz taką potrzebę. Okienko Live Chatu jest dostępne przez cały czas w prawym dolnym rogu strony, niezależnie od tego, gdzie w nawigacji strony znajdujesz się w danym momencie.
Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.
Tak, zamówienie w sklepie Recman.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie Recman.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk "Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę platności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 15,99 zł) i nie obowiązują przy nich trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 801 403 403 oraz na adres e-mail: info@recman.pl.
Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy otrzymany za zapis do newslettera, pobrany ze stron kuponowych takich jak Cuponation www.cuponation.pl lub uzyskany z innych źródeł, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.
Aby zostać członkiem Klubu Recman i otrzymać wyjątkową Kartę Stałego Klienta, wystarczy dokonać zakupów na łączną kwotę przekraczającą 1000 PLN w sklepie internetowym Recman.pl lub w naszej sieci salonów, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy, który możesz pobrać tutaj. Formularz wraz z dokumentami potwierdzającymi zakupy przekaż Sprzedawcy w salonie stacjonarnym Recman lub wyślij na nasz adres: Recman Sp. z o.o, Wojska Polskiego 112E, 16-400 Suwałki z dopiskiem 'Karta Klubu Recman'. W tym drugim przypadku karta z indywidualnym numerem przyjdzie do Ciebie pocztą.
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Recman.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.
Tak - ta możliwość została przewidziana w naszym sklepie. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do zakładki “Moje zamówienia”. Znajdź zamówienie które chcesz ponowić i kliknij “Ponowne zamówienie”. Następnie przejdź do kasy i dokonaj finalizacji zakupu.
Paczkomaty InPost
Koszt dostawy: 15,99 PLN
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Kurier DPD
Koszt dostawy: 14,99 PLN, lub 19,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Poczta Polska - Kurier
Koszt dostawy: 10,99 PLN, lub 13,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, DPD lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:
a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost //inpost.pl/sledzenie-przesylek
b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD //tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej //sledzenie.poczta-polska.pl/
Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Tak - twoje zamówienie może zostać dostarczone do wybranego salonu Recman, skąd będziesz mógł je odebrać w dogodnym dla Ciebie terminie. Paczka zostaje wydana dopiero po opłaceniu pełnej kwoty zamówienia. Odbiór zamówienia wyłącznie za okazaniem emaila potwierdzającego lub po okazaniu numeru zamówienia oraz dokumentu tożsamości. W przypadku zamówień przedpłaconych do odbioru będziesz potrzebować unikalnego kodu PIN który otrzymasz od nas drogą smsową. Jeśli zdecydujesz się zwrócić zakupiony online towar w salonie, środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 2 tygodni.
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.
Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.
Do przesyłki zawsze dołączamy podsumowanie zamówienia oraz “Dokument wymiany / zwrotu” towaru.
Tak, wszystkie produkty marki Recman objęte są dwuletnią rękojmią.
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Recman Sp. z o.o. ul. Łąki 33, 05-250 Radzymin lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem BOK. Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość dowiesz się tutaj.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymienić towar na inny rozmiar, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie (w przypadku jego wymiany) ponosi sklep Recman.pl.
Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną tutaj.
Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii 801 403 403 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@recman.pl. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Należy zwrócić tylko ten produkt, który jest uszkodzony. Jak zwrócić produkt dowiesz się tutaj.
Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu i powiadomienie Klienta sklep Recman.pl ma 14 dni.
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie moga na bieżąco śledzić status zwrotu po zalogowaniu się na swoje konto.
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. Jeśli natomiast rejestrowałeś się na poprzedniej wersji sklepu, wybierz opcję „Konto w poprzedniej wersji sklepu Recman.pl”. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ta sytuację.
Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 801-403-403. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: info@recman.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.