0,00 zł 0

801 403 403

Uwaga! Ze względu na opóźnienia u przewoźnika, czas dostawy paczek Pocztą Polską jest wydłużony. 

Wymiany i zwroty

JEŚLI PRODUKT ZAKUPIONY W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM CI NIE ODPOWIADA I CHCIAŁBYŚ GO ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ,
POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ. CZAS NA ZWROT TO 30 DNI OD MOMENTU ZAKUPU ONLINE. ZWROTY W SALONACH SĄ ZUPEŁNIE DARMOWE!
Przygotuj paczkę do wysyłki

1 PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, stwórz zlecenie zwrotu w panelu Moje Konto. Jeśli dokonałeś zakupu jako gość, pobierz formularz zwrotu tutaj, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudelka i dobrze je zaklej.

Wyslij przesylke

2 WYŚLIJ PRZESYŁKĘ LUB ODDAJ W SALONIE

Paczkę wyślij na adres: Recman Sp. z o.o. ul. Łąki 33, 05-250 Radzymin. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Paczkę ze zwrotem możesz także oddać Doradcy Klienta w dowolnym salonie Recman.

Oczekuj na wiadomość

3 OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, status zwrotu możesz sprawdzać na bieżąco w panelu Moje Konto. W ciągu 14 dni dostaniesz od nas wiadomość e-mail z wynikiem zwrotu.

JEŚLI PRODUKT ZAKUPIONY W NASZYM SKLEPIE NIE SPEŁNIA TWOICH OCZEKIWAŃ I CHCIAŁBYŚ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ,
POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ
Przygotuj paczkę do wysyłki

1 PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, pobierz formularz reklamacji tutaj, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudelka i dobrze je zaklej.

Wyslij przesylke

2 WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Paczkę wyślij na adres: Recman Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 112e, 16-400 Suwałki. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, koszty wysyłki zwracane są po uznaniu reklamacji.

Oczekuj na wiadomość

3 OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni dostaniesz od nas wiadomość e-mail o sposobie rozpatrzenia reklamacji, czyli uznaniu zgłoszonych żądań za zasadne, bądź ich  odrzuceniu.

 

 

 

Administratorem moich danych jest Recman sp. z o.o, z siedzibą w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 112 lok. E, 16-400 Suwałki, e-mail: biuro@recman.pl [KM1] wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 298409, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 5 000 000 zł, NIP 844-227-83-40.

 

Mam prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także przenoszenia oraz wyrażenia sprzeciwu. Przysługuje mi wniesienie skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - jeżeli moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

 

Dane będą przetwarzane w celu

1.           realizacji moich uprawnień związanych z odstąpieniem od umowy i realizacją prawa zwrotu lub

2.           rozpatrzenia mojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z analizą przyczyn jego złożenia oraz realizacji moich uprawnień konsumenckich związanych z prawem do zgłoszenia reklamacji

3.           marketingowym, polegającym na proponowaniu mi produktów sprzedawanych przez Administratora, samym Administratorze, promocjach, wydarzeniach promocyjnych, w szczególności w postaci katalogów produktowych i gazetek promocyjnych, badaniu poziomu satysfakcji klienta związanej z przeprowadzonym procesem sprzedaży, reklamacji i zwrotu.

 

 

Podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji prawa do zwrotu lub rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego zakupionego w sklepie internetowym towaru.

 

Podstawą prawną przetwarzania moich danych jest art. 6 ust. 1 lit. b w zakresie rozpoznania reklamacji z tytułu wadliwości towaru, zaś w przypadku zwrotu art. 6 ust. 1 lit.  c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Na administratorze ciążą obowiązki wynikające z zawartej umowy oraz obowiązki prawne wynikające z realizacji uprawnień konsumenta, które wynikają z odrębnych przepisów. Podstawą przetwarzania danych będzie także art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadnionym interesem administratora jest prowadzenie marketingu własnych towarów oraz prowadzenie badania poziomu satysfakcji klienta związanej z przeprowadzonym procesem sprzedaży, reklamacji i zwrotu.

 

Odbiorcami danych osobowych mogą być:

a.           franczyzobiorca Administratora biorący udział w procesie zwrotu lub reklamacji,

b.           podmioty obsługujące system magazynowo – sprzedażowy,

c.           podmioty obsługujące badanie poziomu mojej satysfakcji jako Klienta,

d.           podmioty obsługujące działania marketingowe,

e.           kurierzy.

 

Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

 

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas:

  1. 1.                  konieczny do rozpatrzenia i wykonania zgłoszenia zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym, a także zachowania możliwości wykazania prawidłowości decyzji administratora
  2. 2.                  niezbędny do realizacji innych obowiązków prawnych wynikających z przepisów, w tym podatkowych
  3. 3.                  prowadzenia działań marketingowych przez Administratora albo do czasu wyrażenia przeze mnie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

 

 

Przysługują mi dwa rodzaje prawa sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych osobowych, jeżeli Administrator przetwarza moje dane osobowe:

1.           na potrzeby marketingu bezpośredniego, to mogę zgłosić sprzeciw w każdym przypadku;

2.           na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów, to mogę zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych z moją szczególną sytuacją.