1. Oceny i opinie w sklepie internetowym recman.pl można dodać wyłącznie za pomocą narzędzia TrustMate.io.
2. Oceny i opinie mogą dodawać jedynie Klienci, którzy faktycznie dokonali zakupu w sklepie internetowym recman.pl.
3. Każda ocena i opinia opublikowana na recman.pl posiada znak Zweryfikowano, potwierdzający wystawienie oceny i opinii przez Klienta, który po zakupie otrzymał indywidualnego maila z zaproszeniem do jej wystawienia.
4. Publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne. Niemniej opinie, które nie dotyczą produktu marki Recman, stanowią reklamę, SPAM, zawierają treści niezwiązane z produktem, są obraźliwe,
sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, naruszają prawa osób trzecich mogą zostać odrzucone i nie zostaną opublikowane na stronie sklepu internetowego albo zostaną z niego usunięte.
5. W przypadku, gdy Klient pozostawia ocenę i opinię od 1 do 3 gwiazdek, zostaje ona opublikowana na stronie i posiada oznaczenie Opinia w trakcie mediacji. Recman rozpoczyna konwersację z Klientem. Niezależnie od wyniku rozmowy, po upływie 21 dni, z opinii znika oznaczenie Opinia w trakcie mediacji.